Hatóanyagok a termékfejlesztésben
Mostanában keresett meg egy hajápolásra szolgáló termékeket forgalmazó cég munkatársa, hogy tervezzek neki egy hajsampont. Elmondta, hogy mit szeretne ráírni a marketingesük,... Bővebben
Stratégiák a termékeid fejlesztéséhez
A modern kozmetika számtalan lehetőséget kínál arra, hogy különféle célcsoportoknak, különféle gondolkodású embereknek, stílusoknak és elvárásaiknak megfelelő termékeket fejlessz. Készíthetsz ősi, hagyományos... Bővebben
Hogyan válassz jó nevet a termékeidnek?
Közzétéve: 2020. november 28.
Hozzászólások: 0
Egy jó terméknév tájékoztat, nem téveszt meg, hangzatos és könnyen megjegyezhető. Lehetőség szerint kiolvasható belőle a termék funkciója, hogy mi a benne... Bővebben
Állítások a kozmetikumokon – címketervezés vállalkozóknak
Már karácsony óta tervezem, hogy indítok egy rovatot ezen a címen. Hiszen annyira sok hibás vagy bizonyíthatatlan állítást próbálnak a címkére írni... Bővebben
Termékfejlesztés: Mikor kérj segítséget?
Sokakkal sokszor beszélgettem már arról, hogy mikor érdemes segítséget kérni egy-egy termék piacra kerülése előtt. A vállalkozók gyakran zavarban vannak, mikor ez... Bővebben